Wojtek „OjWojtek” Przeździecki, znany influencer, zaskakuje swoimi nietypowymi projektami. Kolejnym z nich są bluzy z odbiciem jego własnych pośladków, które stały się tematem wielu dyskusji i kontrowersji. Przeździecki, mający na swoim koncie wiele kontrowersyjnych działań, jak np. restauracja „Udław się!”, czy stand-up z roastowaniem polskich twórców, tym razem postanowił skupić się na modzie. W najnowszym filmie opowiedział o kulisach powstania marki Padoo Clothing i zdradził, że pierwszy wzór bluzy to odbicie jego własnych pośladków. To innowacyjne podejście do projektowania odzieży spotkało się z mieszanką zainteresowania i kontrowersji.
Padoo Clothing – promocja marki Oj Wojtka
Promocja marki Padoo została przemyślana i opierała się na dwóch głównych strategiach. Pierwszą z nich było wykorzystanie popularnego tiktokowego profilu „ogdrillowiec”, na którym publikowane były filmy z największymi influencerami w Polsce. W tajemniczy sposób zamaskowana postać w bluzie Padoo zadawała pytania dotyczące drillu, tańczyła z nimi i wręczała ubrania marki OjWojtka. Druga strategia polegała na zaangażowaniu samych influencerów, którzy otrzymali bluzy Padoo w zamian za oznaczenie profilu marki na Instagramie. Wśród influencerów, którzy zgodzili się na współpracę, znaleźli się m.in. Tomek Olejnik, Edzio Rap czy Filip Zabielski.
Oj Wojtek zbiera na samochód dla widzów
Sprzedaż ubrań marki Padoo Clothing, do momentu nagrania odcinka, osiągnęła kwotę 7360 zł. Po uwzględnieniu kosztów produkcji, podatków oraz wartości produktów wysłanych do influencerów, zysk wynosił 2266 zł. Bluzy będzie można zakupić tylko do 5 czerwca 2023 roku. Projekt bluz z pośladkami Oj Wojtka wywołał wiele emocji i kontrowersji wśród internautów. Jedni podziwiają odwagę i kreatywność influencera, inni uważają ten pomysł za kontrowersyjny i nieodpowiedni. Bez względu na to, bluzy Padoo Clothing z pewnością przyciągnęły uwagę i wywołały burzę w internecie.