Jak już wcześniej wspominaliśmy w jednym z naszych artykułów, zawodnik federacji Fame MMA postanowił otworzyć własną restaurację w Warszawie. Wiele osób zastanawiało się, czy plan influencera to kolejny żart. Jak się okazało restauracja rzeczywiście powstała i została stworzona w dość specyficznej konwencji. Lokal nosi nazwę “udław się” i jak się okazuje cały zamysł polega na byciu nie miłym dla gości. Wojtek zainspirował się contentem ze stanów i postanowił stworzyć coś na wzór Dick’s Last Resort.
Na czym polega zamysł restauracji Oj Wojtka?
Okazuje się, że w restauracji Wojtka Przeździeckiego klienci muszą liczyć się z przykrymi komentarzami oraz złym traktowaniem ze strony obsługi. Jest to ciekawy case, który zainteresował sporą część widowni Wojtka. Na drzwiach restauracji influencera możemy zobaczyć napis, który brzmi “Jeśli liczyłeś na miłą obsługę, to se ku*wa idź do Gesslerowej, my założyliśmy tę knajpę tylko i wyłącznie dla pieniędzy. W restauracji występuje: / – zakaz używania zwrotów grzecznościowych / – telefonu. / Żryj, udław się i wypie*dalaj. Wielu influencerów postanowiło skorzystać z usługi restauracji na TikToku pojawiają się już nagrania z atmosfery panującej w restauracji, która jest dość specyficzna. Jesteśmy bardzo ciekawi, czy Polska widownia jest gotowa na taki format.